en
en
Kontakt

Promocja turystyki aktywnej i city breaks na targach DITEX w Marsylii

Polska Organizacja Turystyczna promowała ofertę turystyki aktywnej i wyjazdów city break na 17. Targach DITEX w Marsylii. Szczególne uznanie we Francji wzbudza naszą otwartość, gościnność oraz coraz bardziej rozpoznawalna polska kuchnia.

Polska reprezentacja na targach DITEX w Marsylii

Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią Covid-19 w Marsylii odbyły się targi branżowe DITEX. To już siedemnasta edycja tej imprezy, która uchodzi za najważniejsze turystyczne wydarzenie wiosny na rynku francuskim. W tym roku targi odwiedziło 5 tys. gości, którzy mogli zapoznawać się z ofertą 120 wystawców.

Na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej obecni byli przedstawiciele krajowej branży turystycznej: Promenada, Jan-Pol, 4Travel i Destination Pologne oraz Polskie Linie Lotnicze LOT. W tym roku głównym tematem promocji były oferty turystyki aktywnej i wyjazdów typu city break.

Południe Francji jest ważnym obszarem działań marketingowych POT na francuskim rynku, co wynika z bogatej oferty stałych połączeń lotniczych do Polski z Marsylii i Nicei. Nasz kraj jest oceniany bardzo wysoko, nie tylko ze względy na klasyczne atuty destynacji turystycznej, ale także z uwagi na pozytywne cechy mieszkańców. Duże uznanie wzbudza otwartość i gościnność Polaków, a także dobra kuchnia regionalna oraz atrakcje naturalne.

W ostatnim czasie wzrasta także zainteresowanie Krakowem. To efekt popularności we Francji nowego serialu „Potwory Krakowa”, wyprodukowanego i emitowanego na platformie Netflix. Produkcja zbiera wysokie oceny i powoduje rosnące zaciekawienie stolicą Małopolski.

Do góry